onsdag 29 december 2010

En omtyckt present!

 Lagom till min födelsedag den fjortonde december damp det ner ett paket i min brevlåda. En födelsedagspresent från min snälla syster!
Jag älskar paket! Så glad jag blev!
På morgonen den fjortonde firades jag av man och barn med fler presenter och kaffe! Härligt
 Sedan kunde jag inte hålla mig längre. Jag öppnade snabbt presenten från Anna, och än en gång har hon lyckats hitta den perfekta gåvan!
En "i-fyllnings-bok" a la Trädgård!
Min egen trädgårdsbok ges ut av Ordlaget och i denna vackra bok kan du planera och organisera din trädgård eller täppa om det så är på balkongen eller i slottsmiljö.
Det finns fina fickor att samla fröpåsar och urklipp i och det finns rutpapper att göra skisser på och randiga sidor att skriva växtlister på!
Dessutom fantastiska bilder och tänkvärda ordspråk att njuta av.

Nu när våren och äppelblom känns långt borta, bläddrar jag i min bok och skriver några rader för att drömma mig bort till solvarm mylla, breddfyllda vattenkannor och doften av nyklippt gräs.

Snart, snart börjar nog snön att smälta, eller vad tror ni?

Tack snälla Anna, för min nya favoritbok. Den är perfekt för mina framtida planer!

Ps.På fredag, Nyårsafton blir det tävling här! Ds

2 kommentarer:

Havanna sa...

Härligt att höra att du gillar den så mycket. Jag vet ju hur mycket du tycker om paketer. I morgon blir det fler.
Kramar

Tigris Predikantan sa...

Fint paket, snart är vi där ... våren!
;)