torsdag 17 januari 2013

Pysselsug i pluggtider

 

Alltid är det så, att när man har som minst tid att pyssla får man flest ideér…

Idag fick jag nya Pandurokatalogen och givetvis sitter jag med upp över öronen att göra med mina studier.

Visserligen är det trädgård jag studerar men jag har ju inte tid att skapa. Då kliar det i fingrarna. I trädgården ligger snön nu decimetertjock, så trädgårdspåtandet är några månader bort. Men förbereda skulle jag kunna göra…

Don efter person

Speciellt den här lilla börsen blev jag så förtjust i. Visst är den söt. Ska nog försöka mig på att göra en sådan. Fast det får bli på söndag när min hemtenta är inlämnad.

Sticka handledsvärmare

Ja, visst ja! Garn har jag hemma till att göra sådana här.

Hjärtligt kryddland!

Dessutom dags att snart så fröer.

Nej, nu får jag ge mig i kast med italienska renässansträdgårdar och engelska parker från 1700-talet.

 

ps. alla bilder på sidan har jag lånat av Panduro

Inga kommentarer: