lördag 13 april 2013

Byxor till våren

Sedan jag började sy och sälja kläder till barn har jag funderat och ritat på olika modeller till vuxna. Dessa byxor sydde jag till mig själv redan i höstas och funderar nu på om det finns intresse bland er  att köpa dessa?

byx

Byxorna är sydda i babymanchester och har mudd i midjan och vid fötterna. Stora fickor fram, släta bak. Vad tycker ni? Visst ser de sköna ut.

Kan få med eller utan annorlunda mönster på knäna. Pris 699kr

Dessa färger finns att få:

 420265_l

Randig bomullstwill

460710_l

Stretchdenim

430273_l

Babymanchester grågrön

430274_l

Babymanchester vit med rost

samt enfärgade manchester som  ni kan titta på här.

Kommer snart i webbutiken!

Dessa kommer också gå att beställa till barn såklart!

Hoppas ni får en riktigt skön helg. Jag ska njuta, även om det är småregnigt ute. Det är vår i luften!

Inga kommentarer: