fredag 25 februari 2011

Äntligen fredag!

 Fast jag inte jobbar fulla veckor och inte borde vara trött längtar jag efter fredagen och helgen tillsammans med familjen!
Det är lite jobbigt att inte veta från dag till dag var jag ska inställa mig fölr arbete, men så är det att vara vikarie!
Idag läste jag att nu är våren här, imed att det står i tidningen då måste det ju vara sant! Eller hur?
Ett säkert tecken att våren är härär att Trädgårdsmässorna kör i gång. Nästa helg är det dags för Skånsk Trädgård i Malmö och helgen efter är det Kista som bjuder in till Rum & Trädgårds-mässa.
I år besöker jag båda för att frossa i vackra saker och underbara blommor!

Bilderna här ovanför är tagna på förra årets Rum & Trädgårs i Kista!
Nu skyndar jag iväg till dagens Dagisarbete! Ha en mysig fredag!

2 kommentarer:

Godastunder-tokigaidéer sa...

Det ska blir roligt med mässa, Hoppas vi ses nästa vecka på Trädgårdsmässan.

kram Anna

Ullis/Leva på landet sa...

Visst är det underbart med fredagar, tycker jag också. Kista ska jag också till den 12, ska bli så kul. Vilken dag ska du dit?

Ha en fortsatt bra helg!
Kram Ullis