måndag 30 januari 2012

Vårpyssel för kreativa

Bild lånad från Panduro
Ja, då damp den ner i brevlådan. Pysselbibeln-Katalogen från Panduro.
Precis som ett barn i juletid med leksakskatalogen läser jag den från pärm till pärm. Det där vill jag ha och det där och den och den....
bild lånad från Panduro
Så nu planeras det för fullt hör på Bäckastigen, sedan får vi väl se vad som orkas fixas och hinns med. Kul är det iallafall.

Vad kul att så många av er tittar in på min andra blogg AddCilla. Det känns skönt att våga berätta om min problematik, förhoppningsvis får fler vetskap och förståelse.

1 kommentar:

Mamman sa...

Hej!

Nu funkade det att lämna kommentar och att det strulade förr var helt och hållet mitt fel, jag hade kommentarsfönstret redan öppet...

Kul att du bloggar om inredning/trädgård också! Det är mitt stora intresse. I allafall inredning, trädgård är jag urusel på att sköta men idéerna finns om hur jag skulle vilja ha det. Har faktiskt jobbat i blomsteraffär en gång i tiden. :-)

Jag har snabbläst igenom hela bloggen nu på morgonen och tycker ni har så fint hus! Jag tror att det är viktigt att man får chansen att använda sin kreativa ådra när man har ADD eller ADHD som jag själv. Och när man som jag har barn med flera diagnoser (ADHD,Tourette, Asperger) är det skönt att man har ett annat intresse som inte alls har med bokstavsdiagnoser att göra. :-)

Kram!

Ann-Sofie