lördag 6 mars 2010

Trött men nöjd

Trött i fötterna efter att ha stått på ett kallt stengolv i åtta timmar och öm i käkmusklerna efter att ha smilat glatt mot alla kunder. Härligt med mässa!
En kul dag i vårens tecken. Har gått runt och insupit trädgårdsglädjen hos alla utställarna och blivit glad av att se andra glada människor.

Idag fick jag ännu ett ansikte på en av mina bloggfavoriter, trädgårdsfotografen Annika Christensen, med bloggen Naturliga Ting. Hon fanns på mässan tillsammans med Eva Robild och signerade deras fantastiskt fina bok, En lisa för själen.

Jag har länge beundrat Annikas vackra bilder och nu fick jag som bonus till boken ett kuvert med vackra vykort som jag ska rama in och sätta på väggen. Härligt!

Nu ska jag krypa ner under täcket och smälta dagens intryck tillsamman med min nya bok. Tack Annika och Eva!

4 kommentarer:

Med fingrarna i (j)orden sa...

Tack för att du kom! Hoppas du tycker om boken. Jag lägger till dig i min lista nu!
Eva

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Visst är Annika och Eva underbara människor!
De var här hos mig sommaren 2008, en blåsig, het dag där blommorna fladdrade i stabilt sidoläge. Tyvärr kunde jag inte komma till mässan i helgen, attans, men man ska prioritera. Jag har snickrat och målat, lokalen blir användbar....snyggt är något annat ;O) men det kommer...rustikt blir det i.a.f. Kram på dig och hoppas att vi snart kan ses igen ;O) Petra B.

Godastunder-tokigaidéer sa...

Vad roligt med mässan, jag hade hoppats på att komma dit men kännde att jag behövde min lediga helg och det är så mycket folk där på helgen så det fick va så, kanske nästa gång....
Går boken att köpa i bokhandelen?

Kram Anna

Annika Christensen sa...

Verkligen kul att ses. Kände inte igen dig så jag är ledsen att du fick vänta. Trodde du var i samma sällskap.
Tack för din fina ord.
Hoppas vi ses någon annan gång.
Annika