fredag 23 mars 2012

Webshop och trädgårdskurs

Tiden har inte riktigt räckt till att uppdatera bloggen. Just nu går min lediga ork-tid till att sy och fixa med den blivande webbutiken. Vill ni kan ni gå in och tjuvkika på www.bohemianvintage.se fast det är inte mycket att se än.
Vill ni titta på de mössor jag än så länge sytt och som finns till försäljning så tryck på "Facebook-Gilla knappen" här till höger. Då kan du gå in under "foton" och titta på alla mössor som finns att beställa. Flera stycken har redan beställt och de går som smör i solsken. Så kul!!!

Solsken har vi haft gott om de sista dagarna och jag njuter så av att se hur det växer och spirar i trädgården. Igår köpte jag mig en vit stjärnmagnolia som snart ska planteras. Den ska få stå på min älskade katt, Jenkins viloplats. hon skulle älska att få sitta under den och njuta av solen.

I morgon ska jag på kurs i Kivik för att lära mig ympa äppelträd. Ska bli en spännande upplevelse! Vill ni läsa om förra helgens "kursbravad" hittar ni den på min andra blogg. Givetvis kommer det foto och en liten utvärdering av kursen här.
Ha en underbar helg, alla!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hey There. I found your blog using msn. This is
a really well written article. I will

make sure to bookmark it and come back to read more of your useful information.
Thanks for the

post. I will certainly comeback.

Review my web page www.nettyherawati.info
Here is my webpage ... real estate Elche

Anonym sa...

I’ve read some good stuff here. Definitely worth bookmarking for revisiting.

I

surprise how much effort you put to make such a wonderful

informative web site.
Feel free to surf my webpage ... http://Jrmccann.co

Anonym sa...

Hey There. I found your weblog using msn. This is a

very well written article. I’ll make sure to bookmark
it and

return to learn more of your helpful information.
Thank you for the

post. I will certainly comeback.
my web site - www.cubexsweatherly.com

Anonym sa...

Hi there, I found your blog via Google while looking for a related topic,

your website came up, it looks great. I've bookmarked it in my google bookmarks.

my homepage - http://nyam.com.ua/index.php?do=/blog/4265/what-to-expect-doing-business-in-spain-culture-etiquette-and-meetings-are-d

Anonym sa...

Wow, amazing blog layout! How long have you been blogging
for?

you make blogging look easy. The overall look of your web
site is fantastic, let alone the content!


Check out my page :: www.electrawarehouse.com