måndag 2 april 2012

Hoppsan igen!

Oj, vad tiden går. Här har solskenet bytts ut mot kalla vindar och idag när jag och Jocke var i Ystad snöade det! Fy!

I förra veckan hade jag och Ronja lite trädgårdsarbete, när vi sådde fröer och gjorde påskfint i trädgården.

Solen sken och vi städade ur växthuset efter vintervilan. nu vilar fröerna till olika sommarblommor därinne. Jag hoppas de kalla nätterna inte tränger in i växthuset. Förhoppningsvis kommer våren igen till påsk.

Just nu fylls mina dagar med planering och organisation för en Påskloppis och hantverksmarknad som jag ska ha hos mina föräldrar. Titta gärna in på Bohemian Vintage nya hemsida för att läsa mer och hitta information!

1 kommentar:

Eva Linnea sa...

Vilken söt lite hjälpbreda du hade i trädgården!
GLAD PÅSK önskar Eva Linnea