söndag 20 november 2011

Kreativa tips

johannamuseet 009johannamuseet 012

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Slut efter en julmässehelg på Johannamuséet. Träffat trevliga och entusiastiska människor med skaparintresse. Allt från stickade mössor till “riktiga babydockor”. Det mesta handgjort, supertrevligt!

Nu hoppas jag få en natts sömn, vår stackars Ludvig har fått vattkoppor och i natt var han vaken till halv tre. Det kliar och kliar…

För er som frågat; Jo, jag är arbetslös igen. Godset jag jobbade på i somras vill inte ha någon Trädgårdsmästare under vintern, så nu är jag arbetssökande. Vi får se vad som händer. Jag letar med ljus och lykta efter ett nytt kreativt arbete. Tips som leder till jobb belönas!!!!

 

johannamuseet 006

Titta gärna in på Capellias hemsida. De gör de dessa söta dockorna, läskigt lika riktiga bebisar.

1 kommentar:

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Hej Cilla, fina bilder, det var säkert jätte roligt där.
Oj vad trist med arbetslösheten igen, men du hittar nog snart nått nytt job. Jag håller tummarna.
Kram, Petra B.