fredag 3 februari 2012

Tävlingsdags!

 

mossa2

 

Idag har jag fått äran att lotta ut en fin mössa från M&N Design. Du väljer själv vilken mönster och storlek du vill ha på mössan. Det finns många fina tyger att välja på!

Normalt pris på den sköna mössan är 120 kr.

På bilden ser ni Mamma-barn mössor. Det finns även möjlighet att beställa Pappa-barn. Superfina!

M&N Design hittar du även fina tyger, kläder och sybehör!

Tävlingen pågår till den 14 Februari, då drar jag en vinnare.

Tävlingsregler:

1. Svara på frågan: Vilket djur finns med i M&N Designs logotyp? Lämna i kommentarsfältet för att svara eller maila cillarugby@hotmail.com Rätt svar ger en lott!

2.Kopiera bilden, sätt den på din sida och länka till Bohemian Vintage och denna tävlingen! Då får du ännu en lott

3. Gå in på M&N Designs Facebooksida och tryck på gillaknappen. Detta ger en tredje lott!

Du väljer själv hur många lotter du vill ha. Alla lotter läggs i en hink och det dras en lott ur hinken.

Lycka till!

6 kommentarer:

Eva Linnea sa...

En så´n fin vårmössa voreroligt att vinna! Jag tar tre lotter för säkerhets skull.
En skön helg önskar Eva Linnea

Eva Linnea sa...

Svar på fråga 1: en tiger, länkar till tävlingen på min blogg och trycker på "gilla"-knappen på FB. Klart!
/Eva Linnea

Anonym sa...

Tiger.....need that mössa för my bad hair days =)

Riitta Sinikka sa...

Lovely picture!

Anonym sa...

Jag vill oxå tävla!
Har ju sett de snygga mössorna live :)
Svaret på frågan om loggan är Tiger.
Och så har jag gillat sidan på FB.
Alltså två lotter :)
Kram Milla

linda sa...

Svar: tiger
har tryckt på gilla så 2 lotter:-))