söndag 7 oktober 2012

Mycket nu!

Oj, vad mycket som har hänt! 
Kul saker för det mesta men det tar på krafterna att jobba, sy och plugga. För det mesta flyter allt på men ibland blir det lite mycket.
Webbutiken har kommit igång och under veckan som kommer fylls det även på med Vintage-kläder och prylar.
Jag är ju av uppfattningen att saker och kläder kan användas igen och då kan ju någon annan få nytta av det jag och familjen har tröttnat på.

I går stod jag med Bohemian Vintages barnklädeskollektion på vår Pantoffelmarknad här i Skivarp. Trots ösregn och blåst kom det mycket människor. Härligt! Dessutom blev jag extra glad då så många gillade mina kläder och handlade de fina mössorna. Nu i veckan sys det upp nya som ska skickas i väg till de som beställt.
Nu idag ska jag ut i trädgården. Den behöver verkligen höststädas.

Inga kommentarer: