torsdag 15 november 2012

Julstök i November

Just nu är det hektiskt. Jag får nästan känslan av att det redan är sista veckan innan jul och klapparna inte är köpta. Nu är det inte riktigt så illa, utan det är jag som stressar inför min första julmarknad till helgen. Svaneholm slott bjuder alltid på trevliga julmarknader och jag hoppas att mina barn och vuxenkläder tillsammans med andra julklappstips ska bli uppskattat.

höst12 360

höst12 362

Sista dagarna har jag bland annat sytt färdigt en superskön klänning med båtringning  och trekvartsärm som nu finns som beställningsvara i webbutiken i stl. 36-46.

Välkomna in dit!

2 kommentarer:

Julle Bergenholtz sa...

Hej Cilla.

Hittar du inget på marknaden kan jag rekommendera Diakonias gåvoshop, där du kan köpa personliga julhälsningar till den du tycker om, och ett smycke till en eldsjäl i din närhet som brinner av engagemang. Genom att handla hos oss stöder du Diakonias biståndsarbete runt om i världen. Läs mer på www.diakonia.se/gavoshop

Hoppas det här tipset hjälpte!
/Julle Bergenholtz, kommunikatör Diakonia

Godastunder-tokigaidéer sa...

Super fin...

Åhh är det julmarknad i helgen, då ska jag absolut försöka komma och titta in till dig, jag hade inte alls koll på att det var nu.

Kram Anna