måndag 14 mars 2011

Borta bra...

...men hemma bäst!
I natt klockan tre trillade jag i säng hemma i Skåne, efter fem fantastiskt roliga dagar i huvudstaden.

Inte nog med att jag fått insupa nya ideér och få massor med inspiration, jag har fått lära känna och pratat med nya trevliga männiksor. Det känns ungefär som när jag var på 4H-läger som yngre, jag skaffade nya kontakter över hela landet. Nu skiljs man åt för att förhoppningsvis ses igen nästa år.

De bloggare jag träffat fortsätter jag hålla kontakt med här på bloggen, det känns lite som brevvänner. Superkul!

Nu väntar mig nya utmaningar som jag kommer avsöja i veckan.
Ikväll ska jag mysa med min familj som jag saknat!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Låter underbart. Vilket fantastiskt bord. Jag har brist på grönt i kroppen nu. Gick i sandskogen i Ystad igår och sög i mig tall och grangrönt.
Kram Cecilia

Marie//Tekla Maräng sa...

Förstår att det var skönt att trilla i säng hemmavid igen efter din tripp till Kistamässan.
(Tänkte på dig vid 24-tiden igår och undrade om du var nära ditt hem eller hade långt kvar.)
Det vore jätte kul att ses nästa år igen om du skall upp hit.
Kramar:O)

Så Vitt Jag Vet sa...

Tack för din gulliga kommentar ! Ja nog är det så att borta bra men hemma bäst... Verkar att ha varit en fin mässa..
Kraam
Sanne

Eva Linnea sa...

Kul att träffas! Hoppas vi ses irl också igen, inte bara på "nätet". Jag bor ca 1 vecka/månad i Småland och därifrån är det ju inte allt för långt till Skåne.
Kram från Eva Linnea