måndag 24 december 2012

God Jul till er alla!

Här kommer en Julhälsning från mig och min fina familj. Just nu sitter barnen och bygger på sitt lego som låg i deras julstrumpor i morse. Förväntningarna är höga en dag som denna, tre stora påsar med paket lämnade nissarna i natt när de svepte förbi över Skivarp och dessa lockar till långa ögonkast. Nu ska vi snart äta julfrukost innan vi styr bilen till mormor och morfar.

 

 

I år vi fira en lugn och fridfull jul. Jag har försökt att inte stressa upp mig, vilket inte är så lätt alla gånger. Jag har en förmåga att stressa upp mig då jag vill att allt ska vara perfekt. Jag skulle vilja ge barnen allt de önskar sig, men med två studerande föräldrar är det inte så lätt. Dessutom är det säkert inte nyttigt för barnen att få allt de vill ha. Vi har tillsammans läst om barn i andra länder, hur de har det och hur det firar jul. Inte så lätt att relatera till som barn, men kanske väcker det en tanke.

521614_4124010990731_567176623_n

Så nu önskar vi er vänner, släktingar, gamla och nya kunder en varm och skön Julhelg.

Istället för att lägga pengar på julkort och frimärken i år har vi satt in pengar på Bohemian Vintages Mössfond till förmån för Hjärnfonden.

 

God Jul

3 kommentarer:

Annika Christensen sa...

God fortsättning till dig.
Vad kul att du tittar in hos mig.
Kram
Annika

Helena sa...

God fortsättning på julen önkskar jag dig o din fina familj.
KRAM från mig!
ps. jag gillar BV på FB o du syr så mycket fint du!

Eva Linnea sa...

God fortsättning!
/Eva Linnea