söndag 9 december 2012

Snöyra


Efter fyra intensiva veckor med Julmarknader varje helg, har jag nu 
två veckor kvar till jul. På dessa veckor ska jag avsluta min trädgårdsutbildning med examination, sy färdigt många beställningar, leta arbete och fixa inför jul här hemma. 

Själva "julandet" i vårt hus har kommit på efterkälken när det har varit fullt upp och nu längtar jag efter att göra fint här hemma. 

Christmas light decorating ideas | Christmas lights | Christmas decorating ideas | Homes & Gardens | Housetohome.co.uk
bild från House to Home
Jag har fått många nya idéer på alla marknaderna och jag hoppas hinna delge er lite pyssel här.

1 kommentar:

Godastunder-tokigaidéer sa...

Men vännen vad du sliter. Stanna upp och njut av tiden innan jul. Hoppas du hinner allt du har planerat, jag vet hur det är att vara tidsoptimist.

Kram kram Anna