fredag 5 februari 2010

Prinsessan på ärten!

Som grädde på moset fick jag kräksjuka ovanpå förkylningen.
Så nu är jag totalt urlakad känns det som.
Två dagar hemma i sängen och jag känner mig fortfarande helt slut.

Efter en månad liggandes på endast bäddmadrassen har vi idag fått hit våra sängar. Vi har inte velat flytta sängarna då vi haft visningar på gården. Men nu kände vi att det inte gick längre.

Jag känner mig som en prinsessa nu, nedbäddad med rena lakan och en bra bok. Nu behövs det bara en ärta under madrassen. Fast i och för sig, mörbutad känner jag mig redan.

Bilden är från sovrummet hemma på gården.
När vi renoveringen är klar ska ni få titta in här också!

2 kommentarer:

Ullis/Leva på landet sa...

Så tråkigt att du inte mår bra, men det måste ju i alla fall vara riktigt skönt att få sov i sin säng igen. Hur går det med gården? Har ni sålt den än?

Ha en bra helg!
Kram Ullis

Petra B. Keramik+Trädgården sa...

Hej vännen, i år verker en sjukdom lämna dörrhandtaget över till nästa sjukdom.
Usch, kräksjukan är inget kul.
Skönt att ni fått sängen hämtat hem.
Att ligga på bara madrass låter som att be om ryggont, i mitt fall i.a.f. ;O)
Må gott och trevlig kväll, Petra B.