lördag 20 mars 2010

Äggtider!

Vad roligt att läsa att så många gillade mitt förra inlägg. Det är så kul att få kommentarer från er som läser min blogg. Nu kan alla kommentera, även ni som inte har någon blogg själv.

Bilderna jag visade igår och de jag visar idag är de jag fotatde på Rum och Trädgårdsmässan jag var på förra helgen. Det fanns såååå mycket fint och jag hittade massor med inspiration för framtida projekt.

Just nu har jag en massa ideér att förverkliga innan påsk. Jag har sett flera andra bloggare göra egna påskägg och det får ju mina tankar att sätta igång. Får se när jag hinner och har lust.

I kväll ska jag på tjejmiddag hos en god vän. Vi är fem tjejer som har en bokklubb tillsammans. Nu blir det ju inte bara boksnack utan en hel massa annat surr om livet i helhet.
Ha en mysig lördag!

4 kommentarer:

Agnes Maria sa...

Hej !

Vilken härlig blogg jag hittade här!
Skall genast kika vidare och njuta av alla fina bilder.
Ha en fin tjejkväll.
Kram Åsa

Beas sa...

Kikar in från "Hemma på landet". Det verkar hända ganska mycket runt dig. Jag blir nyfiken. :-) Vad roligt med bokklubb, det skulle jag också vilja ha.

Godastunder-tokigaidéer sa...

Vad roligt att gå på tjej kväll, hoppas ni hade det trevligt. Det är härligt att bara få träffas tjejer för det blir ett helt annat snack... Härliga bilder du visar, jag gillar det är så inspirerande. HA det bäst

Kram Anna

yrrahsliv sa...

Tack för i Lördags!
Det var lika trevligt som alltid! :)
Kram Milla