tisdag 27 september 2011

Förvaringsproblem

www.housetohome.co.uk
Först och främst vill jag hälsa nya läsare välkomna! 
Kul att ni vill ta del av min just nu stökiga vardag! Jag och min familj är alltid på gång med något nytt projekt....och oftast tar ett nytt "problem" fart innan det förra avslutats.
 
Just nu står ovanvåningen på "att-göra-listan", dvs barn-rum, sovrum och pyssel/all-rum. Som alltid brister tidsplaneringen...

Ett annat problem är förvaringsutrymmet. Hur ska en familj på fyra personer förvara sina saker snyggt och praktiskt när huset inte har garderober??? 
I barnrummet vill jag hitta snygga, roliga förvaringsmöjligheter för leksaker och pyssel som inbjuder till lek samtidigt som det ska vara lätt att plocka undan själv (utan mammas hjälp).

Hur har ni det hemma med förvaring? 
Ikeas lådsystem för barn är såååååååå trist!

Inga kommentarer: