torsdag 18 november 2010

Kära tomten...del 1

Dagarna blir kortare och barnen räknar ner inför starten av kalenderöppningen. I år har jag gjort det lätt för mig och köpt varsin Playmobilkalender till dem. De trånar och vi kryssar i almenackan för att räkna ner.

Själv har jag börjat fundera på vad jag skulle vilja ha i julklapp, om jag nu får några...

Denna hylla är något som känns lockande. Det bästa är att på Mixr kan ni hitta beskrivningen till den.
Så jag får krama tomten hårt och hoppas att han fixar en sådan till mig!

2 kommentarer:

Godastunder-tokigaidéer sa...

Ja lite små roligt är det att få någon klapp själv men roligas att se barnen öppna sina. Typiskt att jag ska till danmark den 4 dec annars hade jag kommit till skivarp.

Ha de gott vännen
Kram anna

Marita sa...

Men oj vilken fin hylla!!! Tusen tusen tack för tipset!!
kramar, Marita