lördag 29 januari 2011

Hälsa och skönhetsmässa

Antagligen för att jag sagt att jag inte skulle jobba på någon mässa i år, så får jag nu mer att göra än i fjol. Vilket är superkul!

I helgen hjälper jag Sydevent med deras Hälsa och Skönhetsmässa i Malmö. Ett forum som jag inte jobbat i på ett tag. Träningsbranchen utvecklas i ett rasande tempo och jag har nog stannat runt år 2005 när jag fick Ludvig. Jag kan säga att det hänt en hel del sedan jag slutade…

Skönhet har aldrig varit “my cup”, jag har svårt att förstå att så många lägger ner så mycket pengar på sitt utseende. En sak som visserligen är upp till var och en…

En väldigt rolig sak som hände där i dag och som även kommer i morgon är att Lars Wallin visar upp sina vackra klänningar i en modevisning! Wow, vilka klänningar! Hade han sytt upp dem 5 storlekar större, hade jag varit spekulant!

Buketten ni ser på bilden är till honom! Gissa vem som fick äran att göra den????

I morgon ska min riktiga kamera med, så jag kan visa upp mer bilder…och morgondagens bukett Blinkar

2 kommentarer:

Eva Eneström sa...

Kul Cilla! Blir lite avundjuk, såna jobb skulle jag också vilja ha emellanåt.
Kram Eva

Godastunder-tokigaidéer sa...

Hej tjejen, Det låter som du har fått ett super roligt uppdrag. Buketten är sååå vacker...

Vi hörs
Kram Anna