söndag 20 mars 2016

Tidsoptimist #17/100

Bild lånad från Pinterest
Att det ska vara så svårt att få ihop allt man vill göra. Som ni säkert märkt har inte tiden räckt till. Jag vill ju både hinna blogga och vara med familjen. Då jag nu jobbar heltid försvinner en massa fritid som jag väljer att lägga på familjen. Därför har blogginläggen hamnat på efterkälken. I helgen har jag varit så trött att jag ett tag trodde att jag höll på att bli sjuk.
Men tack och lov känner jag mig piggare nu och kommer orka jobba i morgon igen. Mitt nya arbete är fysiskt krävande vilket är jättekul. Men det betyder att jag är ganska slut när jag kommer hem. Så tyvärr har det inte blivit något tränat heller i veckan. Om någon vecka kommer jag orka mer igen, det har jag bestämt mig för. Mina järntabletter gör att jag känner mig piggare och starkare och snart acklimatiserar sig kroppen till all frisk luft som jag nu insuper varje dag.


Inga kommentarer: