tisdag 1 mars 2016

100 dagars bloggande. En utmaning att anta.

Jag har inte bara börjat så för kommande utplanteringar, det gror idéer i min hjärna också.
Det såddes en frö för några veckor sedan. Tess, en rugbyvän berättade om sina bloggutmaningar, att blogga i 100 dagar i rad.  En utmaning jag inte kan låta bli att pröva.


Här spirar det av funderingar i huvudet. Speciellt om framtiden, trädgården och livet i allmänhet. Flera förändringar är på gång och jag ser fram mot våren med förtjusning. 
Du som tittar in här för första gången ska snart, inom de närmsta dagarna få en bättre presentation av mig och mitt liv. 

Välkommen!

1 kommentar:

Therese Mabon sa...

Härligt att jag kunde inspirera till utmaningen. Och så får jag en gåva av dig - din inspiration :-)
Det känns som en bra gåva att ge varandra! Inspiration!

Tack!