söndag 23 maj 2010

Pingstbröllop

På pingstafton gifte sig min arbetskamrat Johanna sig med sin Tommy. Jag fick frågan tidigare i vår om jag ville göra hennes brudbukett och det tackade jag så klart inte nej till.
Deras tema på bröllopet var lila och vitt och detta ville även Johanna ha i sin bukett tillsammans med mycket grönt.

Det är alltid nervöst att göra en brudbukett då jag vet hur mycket allt betyder en sådan här dag. Som brud vill man att allt ska vara perfekt!
Jag önskar dem all lycka och välgång i sitt äktenskap, var rädda om varandra!


Jag har tidigare lovat er fler bilder från trädgården och det kommer i veckan. Veckan som gått har bjudit på många överraskningar och det har inte blivit tid till att sitta vid datorn.
Kram till er all.


8 kommentarer:

hemma hos lilla mej sa...

Wow vilken snygg bukett du har gjort.Vad läckert till lila och vitt.Ja blev hon inte nöjd vet jag ingenting.Hur fin som helst♥Känn dej stolt att du gjort ett bra jobb.Önskar dej en skön kväll och en go start på nya veckan.Kram Rita ♥

Anonym sa...

SÅ FIN!!!!

Kram Annika

Tigris Predikantan sa...

Vilken vacker bukett, verkligen!
:)

Bisse sa...

Helt underbar bukett!
Kram Bisse

Mys och hemtrevnad sa...

Vilken vacker brudbukett du gjorde, den var hon väl nöjd med! Kramis semlan

Stina sa...

Supervacker bukett!:-) Kram Stina

Godastunder-tokigaidéer sa...

Gud så vacker, den hade jag inte tacka nej till på mitt bröllop.Jisses så duktig du är.
På lördag kommer jag till svaneholms slott hoppas att vi träffas. Känner du Ann på Country Fair?


Ha en bra dag
Kram Anna

Godastunder-tokigaidéer sa...

Glömde säga att har du inte varit i Ullared är det ett måste som du inte kommer att ångra..jag lovar.

Kram Anna